زندگانی یک دانشجوی پزشکی

زندگی با تمام سختی هایش باز هم می ارزد ...

زندگانی یک دانشجوی پزشکی

زندگی با تمام سختی هایش باز هم می ارزد ...

دوست دارم برای انجام کارهایم یک مرجع داشته باشم
مرجعی که چند سال بعد به نوشته های امروزم رجوع کنم
تا خودم را بشناسم ، تا تغییرات زندگی ام را بشناسم تا....

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

پربیننده ترین مطالب

سخنی با کنکوری ها

دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۸، ۰۵:۰۰ ق.ظ

کنکور این واژه سرنوشت ساز یا یک بخش کوچک از زندگی؟

آیا واقعا این همه دلهره لازم است؟

و کلی سوال در این مورد...

سال اول که کنکور داشتم، کنکور برایم غولی ناشناخته بود.

فکرمی کردم باید کلی چیز یاد بگیرم تا شکستش بدهم.

ازش می ترسیدم...

شب ها موقع خواب کلی استرس داشتم که چه می شود؟

شب هایی که فردایش آزمون داشتم از استرس زیاد بی خواب می شدم...

آن قدر استرس داشتم که چند تار مویم سفید شده بود...

چشمانم ضعیف شده بود...

چون ازش می ترسیدم...

 

سال اول کنکورم را خراب کردم، کنکور شکستم نداد

این خودم بودم که مغلوب خودم شدم اونم با سلاح ترس و استرس زیاد...

 

پی نوشت: از والدینی که فرزندان کنکوری دارند خواهش می کنم این روز ها به جای تلقین خواسته های نابجا، بیشتر کنارشان باشند نه در برابرشان...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی