زندگانی یک دانشجوی پزشکی

زندگی با تمام سختی هایش باز هم می ارزد ...

زندگانی یک دانشجوی پزشکی

زندگی با تمام سختی هایش باز هم می ارزد ...

دوست دارم برای انجام کارهایم یک مرجع داشته باشم
مرجعی که چند سال بعد به نوشته های امروزم رجوع کنم
تا خودم را بشناسم ، تا تغییرات زندگی ام را بشناسم تا....

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

پربیننده ترین مطالب

گذر زمان

شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۸، ۰۵:۰۰ ق.ظ

بی آنکه بفهمی می گذرد و تمام...

با خود می گویم:

یکسال دیگر هم از چند سالی که زنده ای هم گذشت...

چه کردی؟ چه چیزی به دست آوردی؟

این همون چیزی بود که می خواستی؟

 

پارسال برایم این موقع عجیب با استرس همراه بود، می ترسیدم که سال بعد این موقع من کجا هستم؟ چه می کنم؟ آیا به هدفم رسیده ام؟

و باز هم همین سوالات را برای سال بعد در ذهن تکرار می کنم...

 

گذر زمان و این سوالات که همیشه تکرار می شوند

زمان برایم عجیب شده، خودم هم نسبت به سال های قبل تغییر کردم مخصوصاً امسال با ورود به دانشگاه

دلم برای کودکی هایم تنگ شده است...

روزهایی که از خدا بزرگ شدن را می خواستم

دلم برای آن سادگی و معصومیت تنگ شده 

برای روزهای شیرین نزدیک عید آن سال ها

برای خانه تکانی ها ، لباس های جدید

و چه زود روزگار آن روز ها را از من دزدید و فقط گرد خاطراتش را برایم باقی گذاشت...

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی