زندگانی یک دانشجوی پزشکی

زندگی با تمام سختی هایش باز هم می ارزد ...

زندگانی یک دانشجوی پزشکی

زندگی با تمام سختی هایش باز هم می ارزد ...

دوست دارم برای انجام کارهایم یک مرجع داشته باشم
مرجعی که چند سال بعد به نوشته های امروزم رجوع کنم
تا خودم را بشناسم ، تا تغییرات زندگی ام را بشناسم تا....

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

پربیننده ترین مطالب

سهراب سپهری ( زندگی)

شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۰۰ ق.ظ

زندگی چیست؟

 

 

 

زندگی چیزی نیست که لب طاقچه ی عادت از یاد من و تو برود.

زندگی؛ بعد درخت است به چشم حشره...

زندگی؛ شب پره پنجره در تاریکی است.

زندگی؛ حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد.

زندگی؛ سوت قطار است که در خواب پلی می پیچد.

زندگی؛ دیدن یک باغچه از شیشه مسدود هواپیما

خبر رفتن موشک به فضا؛

لمس تنهایی ماه؛

فکر بوییدن گل در کره ای دیگر...

زندگی؛ شستن یک بشقاب است.

زندگی؛ یافتن سکه ده شاهی در جوی خیابان است.

زندگی؛ مجذور آینه است؛

زندگی؛ گل به توان ابدیت؛

زندگی؛ ضرب زمین در ضربان دل ما؛

زندگی؛ هندسه ساده و یکسان نفس هاست.

زندگی؛ بال و پری دارد با وسعت مرگ؛

پرشی دارد اندازه عشق....

من در ادامه می گویم:

و چه راست گفت سهراب

زندگی؛  آلبوم عکسی است

که ورق می خورد و خاطره اش می ماند...

 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی