زندگانی یک دانشجوی پزشکی

زندگی با تمام سختی هایش باز هم می ارزد ...

زندگانی یک دانشجوی پزشکی

زندگی با تمام سختی هایش باز هم می ارزد ...

دوست دارم برای انجام کارهایم یک مرجع داشته باشم
مرجعی که چند سال بعد به نوشته های امروزم رجوع کنم
تا خودم را بشناسم ، تا تغییرات زندگی ام را بشناسم تا....

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

پربیننده ترین مطالب

(Music(1

چهارشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۸، ۰۶:۰۰ ب.ظ

با شنیدن موزیک های بی کلام گاهی شاد می شوم و انرژی می گیرم ، گاهی غمگین و خسته...

یکی از علایق من همیشه همین موزیک ها بوده ؛ سعی می کنم هر چندوقت یک بار یک موزیک معرفی کنم...

 

سوندتراک های فیلم گلادیاتور با بازی راسل کرو ساخته هانس زیمر خیلی شنیدنی است...

هم غصه داره و حسرت ، هم عشق و هم شادی و حس افتخار؛ همه را میشه در این ها حس کرد...

شاهکاره واقعاً

حس عجیبی دارم با شنیدن این موزیک ها...

 

 

​​​​​https://gofile.io/?c=PhWhpr

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی